Monday, April 2, 2007

vahearuanne

Teine pool märtsi on läinud igatsorti sebimiste alla. Eksamid ja juhiload ja koolitus. Ja sinna vahele veel maja-asjad. Millega ma olen ilmselt liiga vähe tegelenud. Põhimõtteliselt on mul hetkel ukse taga ehitaja, kes tahab mulle hinnapakkumist teha ja kohe lammutama hakata, aga mul puudub
a) otsus mitme ehitusmaterjali osas (millisest puidust põrand? kustmaalt lõpeb plaat ja algab laud? puitaknad või puitalumiinium? kivikatus või mingi muu jama?)
b) elektriprojekt. See on ainus, millele on objektiivne põhjendus - mina ei taha oma projektikorraldajale raha enne ära maksta, kui ehitusloaga on kõik hästi. Ja tema ei anna mulle autocadi faili enne, kui mul raha makstud on. Muidugi oli mõte rääkida temaga läbi, et jätta mingi väike osa maksmata ja saada ikkagi see fail kätte. Aga vot sellega ei ole ma tahtnud tegeleda.
c) lammutusluba. Projekteerimistingimustes oli kirjas, et sihukest asja tuleb taodelda, aga rohkem infot mul ei ole.
d) elektri viimine 3-faasiliseks. Siin selgus täna, et ma olen ise jälle fukuppinud. Tehniliste tingimuste paberi peal oli kirjas kehtivusaeg juuni 2008 ja mina vaatasin seda, aga liitumislepingus oli veebruar 2007. Nii et see pakkumine on aegunud ja ma pean uuesti asja ette võtma.
Lisaks peaksin ma vallast uurima, kas nad kunagi kavatsevad minu käest ka maamaksu võtma hakata. See krunt on juba 3 aastat minu käes. Kui esimene aasta täis sai ja maamaksu teatiste aeg oli, siis ma maksuametilt küsisin, et palun mulle ka üks selline. Nemad ütlesid, et vald peab enne "oma asjad ära tegema", muidu nad ei saa mulle midagi saata. Rohkem ma asja ei ole ajanud ja maamaksu olen ma näinud nagu oma kõrvu. Muud ju poleks midagi, aga kui nad ühel hetkel kavatsevad selle mulle korraga kaela keerata, võib pisut halb olla.

Väsinud on olla. Ja täna natuke kurb.

No comments: