Wednesday, April 25, 2007

õppepuhkus

ei ole kerge asi.
Eile viisin ehitaja krunti vaatama. Siis jooksin juuksurist läbi, käärid tukka ja 20 krooni, thank you. Siis autoteenindusse läbipõlenud pirne vahetama, sealt jooksuga toidupoest läbi ja kooli diplomitöö-teemalist manitsust kuulama. Pärast seda oli juba trenniminemise aeg ja õhtul olin lihtsalt lääbakil ja lugesin raamatut.
Täna pidi hakatama veetrassi kaevama. Mis tähendab, et ma kohe stardin Väänasse ja mine tea, millal nad minu aia taha jõuavad. Mul oleks nimelt väga vaja neid veenda, et nad peavad mulle veel teise kraavi üle tänava kaevama, kuhu ma saan panna selle toru, mille sisse elektrikaabel tuleb. Ma mitte ei taha, et ta mul kuuseokstes kõlgub. Ja õhtul on mul ilusakssaamise aeg, s.t. kosmeetik.
Homme pean ma minema töölt läbi, võtma tehnilise passi A-osa ja ära tegema auto tehnilise ülevaatuse. Ja õhtul on korteriühistu koosolek, mina kui mõistuse hääl pean kohale minema, muidu need mutid kaagutavad kõik surnuks ;-)
Ühesõnaga, diplomitööd kirjutada eriti aega ei ole :-(
Aga vähemalt on täna ilus ilm Väänas olemiseks. Sinililled ja ülased õitsevad, mis kole. Ja puud lähevad parajasti lehte.

No comments: