Thursday, April 5, 2007

sipelgad üle selja

Kuskil oli teema lugudest, mis mõjuvad. Kõiki ilmselt kohe meelde ei tuleta, aga versioon 1 kõigepealt pähe tulevatest:

Babybird "You're Gorgeous" (ja et just mees seda teksti laulab)
Liquido "Narcotic"
U2 "Running to Stand Still"
Sting "Windmills of Your Mind" (ja Pierce Brosnan meeldib mulle ka, ilus sile mees. Thomas Crowni afääri võin ma ikka ja jälle vaadata)
Red Hot Chili Peppers "Scar Tissue"
Prince "When Doves Cry" (miskipärast siin koos Gilmore Girlidega????)
Alphaville "Sounds Like a Melody" (seda peab kvaliteetse stereosüsteemiga kuulama, et efekti kätte saada)
Duran Duran "New Moon on Monday" (noorest peast mulle meeldis kogu Duran hullu moodi, aga seda lugu võin ma siiani kuulata)
Cyndi Lauper "I Drove All Night" (mul on jube kahju, et Celine Dion tuli ja selle laulu ära rikkus. Roy Orbisoni versioon on samas täiesti talutav)
INXS "Beautiful Girl" (kas see on mingist filmist? miks Michael Douglas ja Alicia Silverstone videos on? ma pean tunnistama, et visuaalse poole pealt ma olen nõrk - ma olen alati muusikat kuulanud, mitte vaadanud)

ja kodumaistest:
Chalice ja Tõnis Mägi "Siuh"
Ruja "Ootan sind"

tegelikult on neid veel palju...

1 comment:

Anonymous said...

Yaz "Midnight".