Tuesday, July 24, 2007

blogimisest

Jõudsin just arusaamisele, et ma peaks oma lugemisnimekirja revideerima. Mitmed on otsustanud parooli alla minna ja mis ma neist siis seal hoian. Lugejana on mul kurb, aga kirjutajana saan ma aru. Ise ma jõudsin ka millalgi arusaamisele, et siia ma saan kirjutada ainult asju, mida ma oleksin valmis suhteliselt suvalises päriseluseltskonnas rääkima. Isiklikumate asjade või muude inimestega seotud asjade jaoks ei ole see õige koht.
Samas ma imetlen siiralt selliseid inimesi nagu Daki, kes suudavad oma elu nii avalikult elada. Selleks peab olema väga julge, endas kindel ja ühiskondlikust arvamusest sõltumatu. Mina seda ei ole.

3 comments:

tumeblondi said...

kõik head vanad sõbrad, kes vähegi on viitsinud märku anda, on mu blogisse saanud uues ligipääsu;)

Atacama said...

mulle on tundunud kellegi blogisse ligipääsu küsimine sarnasena sellega, et ma ennast kellelegi ise külla kutsun.
aga jah, blogimaailmas võivad siin vist teised reeglid kehtida.

tumeblondi said...

Ausõna, mul pole su külla kutsumise vastu absoluutselt midagi:)