Thursday, June 28, 2007

võtan kinda vastu

Ehk siis minu kiiksud. Keeruline, minu omad on vist kõik kuskil sügavamal psüühilisel tasandil. Ja ilmselt oskaksid teised neid paremini diagnoosida kui mina.
Aga proovime.
1. Kokkamine. Tundub, et alati on tulemuseks pirukas.
2. Majapidamine - mulle meeldib teha plaane ja nimekirju. Näiteks selle kohta, mille ma homme ära koristan. Või milliseid kulutusi ma järgmisel kuul teen. Või graafikut, kuidas ma kahe kuuga neli kilo alla võtan (ok, see ei käi majapidamise alla. Aga. Mul on plaane vaja). Kui me koolis pidime tegema mingi veebirakenduse, siis mina tegin raamatute registreerimise oma. Et paned oma kodus olevad raamatud kõik kirja ja saad lisada kommentaari ja seda, et mingit raamatut on topelt ja seda, et mingi raamat on ära andmiseks (s.t. ise seda teist korda kindlasti lugeda ei taha ja teistel ka ei soovita). Ja siis küsis T. minult, et kas ma tõesti arvan, et ma sellist asja kasutama hakkan. Siis ma sain aru, et ma olen imelik, sest ma kujutasin väga hästi ette, kuidas ma seda kasutaksin...
3. Muu. Ma olen allasurutud saavutusvajaja. Ma vihkan avalikku tähelepanu (a la aukiri pidulikul aktusel), aga mul on vaja teadmist, et keegi mind salamisi millegi pärast imetleb. Awful.

4 comments:

tumeblondi said...

Hmm, mis põnevad kiiksud! Ma näiteks ei oska mitte ühtegi pirukat teha, isegi kui väga pingutan... ja seda raamatuvahetusprogrammi...kas see ikka kusagil tegutseb ka? See on ju absoluutselt hädavajalik!!!

Tunnustusvajadus on muideks igati normaalne. Ja algab see vist iseenda tunnustamisest...:)Igatahes oled sa mõnus:)

AlexRobin said...

Mul oleks ka seda raamatukoodi juppi vaja. Online ligipääsuga raamatupoest, palun.

Atacama said...

Tore, et on inimesi, kes mu kiiksu jagavad :-)
Aga raamatuvahetusprogramm jäi nagu koolitööd ikka peale hinde saamist ripakile. Praeguseks on keegi ta ilmselt kooli serverist maha kustutanud.

Anonymous said...

Taevake, aga pane ometi oma cum laude rakkesse ja kirjuta meile uus. Ka mina sooviksin seda, eriti arvestades et minu raamatukogu vanemate pööningul kollendab ja ma ei mäleta mis mul seal on.